43

Elektropolerowanie

Jeżeli chcesz poznać sposób na „marketing dla laika” domyślam się, ze nie masz zbyt bogatej wiedzy z zakresu marketingu, jednak chciałbyś spróbować w tej branży swoich sił. Bardzo się cieszę, z przyjemnością Ci pomogę.

Zacznijmy od podstaw marketingu, które tak naprawdę każdy powinien poznać. Przede wszystkim każdy z nas kupuje wzrokiem. Czy zauważyłeś w jaki sposób sprzedawane są wirtualne klucze do programów i gier w internecie? Obrazki wystawiane w internecie przedstawiają karton (wersję box) z programem, mimo, że dostajemy tylko prosty klucz na podany przez nas adres mailowy. Dlaczego?

To proste, widząc karton z programem potrafimy go sobie wyobrazić, nasz wzrok kupuje więc za nas zanim jeszcze podejmiemy decyzję o zakupie. Dlaczego w budownictwie miałoby być inaczej?

Kolejnym dobrym przykładem jest elektropolerowanie metali. Dzięki specjalnemu zabiegowi matowy, metal bez specjalnego wyrazu staje się ładny i błyszczący. Z całą pewnością spodoba się on w takiej formie każdemu, kto chciałby go zobaczyć przed zakupem o wiele bardziej od swojej wersji sprzed polerowania.

About the author: